Condiţii de livrare, utilizare şi retur

Putem stabili după plasarea comenzii şi stabilim modalitatea de livrare, culoarea produsului şi rezolvăm orice nelămurire. Comandaţi cu încredere. Experientă de peste 20 de ani. E OK să te răzgândești. Schimbăm produsul nedeteriorat în 30 de zile cu altul pe măsura ta.

  • Dorim sa fiţi mulţumiţi de serviciile şi de produsele noastre, aşa că vom incerca să fim cât mai promţi în livrare şi execuţie.
  • Masurati de 3 ori, cumparati 1 data!
  •  Produsele pot fi returnate dacă se descoperă defecte de fabricare şi se încearca înlocuirea lor. Rugăm să spălaţi la o temperatura de maxim 50 de grade. Nu spălaţi produsele albe împreună cu cele colorate! Produsele din bumbac intră puţin la apă. La cerere, putem să executăm şi alte culori decât cele expuse. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în ambalajul original, cu toate accesoriile şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorari,  urmând sa primească în termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterală formulată în scris (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poşta cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii.  Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca şi nou,  a fost purtat sau/şi spălat, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Dacă produsul este scos din ambalaj, chiar dacă are etichetele ataşate, iar ambalajul este deteriorat sau lipseşte, se reţin 25% din valoarea produsului. Un produs se schimbă O SINGURĂ DATĂ !
  • Produsele defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii/receptiei

     Facem tot posibilul ca produsele să fie livrate fără defecte. Dar în cazul în care primiţi un produs defect, tot ce aveţi de făcut este să contactaţi echipa www.elena2000.ro (telefon:0741.123.048 /0722.385.883), email:office@elena2000.ro, şi vom aranja ca produsul să fie înlocuit. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de www.elena2000.ro. Nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. În toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte în perioada de garanţie, acestea trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

    Dacă motivul returului este oricare altul în afara unei comenzi gresit expediate de noi, taxele aferente transportului (tur-retur) sunt în sarcina dumneavoastră conform legii.
    Retururile expediate cu plata la destinatar nu vor fi acceptate! 
    Dacă cererea de retur este aprobată de noi, în maxim 30 de zile de la data la care produsul a fost returnat, veţi primi noul produs.

    IMPORTANT: retururile făcute fără înştiinţarea scrisă prealabilă şi care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate în considerare. Returnarea produselor trebuie facută cu respectarea condiţiilor de mai sus.

  • Recomandăm livrarea direct de la sediu pentru o eventuală probă. La sediu acceptăm plata numerar, bonuri de masă şi  bonuri cadou.
  • Procedura de comandă
    Clienţii pot comanda produse de pe www.elena2000.ro fie online, cu ajutorul Coşului de Cumpărături, fie prin e-mail, telefon sau fax. Comanda se consideră valabilă numai dupa ce www.elena2000.ro confirmă clientului prin e-mail/telefon posibilitatea onorarii acesteia.
  • Lucrăm cu Poşta Română că au servicii mai ieftine şi dumneavoastra veţi ieşi în câştig, chiar daca aşteptaţi 4 zile. Poşta Română are şi serviciu prioripost si livrarea este mai scumpă dar mai rapidă. Vă rugăm să specificaţi cu ce viteză să ajungă produsul la dumneavoastră. Unele produse cu volum mai mic, se pot trimite cu factaj, direct la dumneavoastră la uşă. Vă rugăm sa specificaţi dacă doriţi aşa(numai în orașe).  Termenul de livrare poate fi diferit în functie de existenţa sau nu a produselor pe stoc.
  • Limitarea răspunderii
    Elena 2000 SRL face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acest site. Rareori acestea pot conţine mici inadvertenţe: fotografia are caracter informativ, unele specificaţii pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.
  • Totalitatea  imaginilor şi textelor de pe www.elena2000.ro sunt cu titlu exemplificativ. În acest sens, produsele livrate în comandă pot fi diferite de cele prezentate online ( ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.).  Imaginile şi descrierile produselor pot contine erori sau pot fi diferite de realitate. ELENA 2000 SRL nu raspunde pentru astfel de situaţii, dar va încerca să le rezolve cât mai curând de la semnalarea acestora.
  • În cazul în care Elena 2000 SRL se află în imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (fie ca acesta nu este găsit la adresa menţionată, nu poate fi contactat sau nu se prezintă să ridice pachetul de la Posta Română etc.), comanda va fi anulată iar produsele se vor întoarce la Elena 2000 SRL. Pentru o nouă livrare, clientul va trebui sa suporte noi costuri de livrare sau alte costuri tehnice ce se impun.
  • În cazul în care clientul a facut plata în avans şi, din vina sa, nu poate primi produsele în maxim 10 zile din momentul expedierii şi nici nu poate fi contactat în interval de 30 de zile, comanda va fi anulată, iar plata nu va putea fi returnată, constituind despagubiri din partea clientului.
  • Prin plasarea comenzii pe site-ul www.elena2000.ro vă asumaţi luarea la cunoştinţă şi acceptarea condiţiilor mai sus prezentate.
  • Deviza noastră - Vrem ca fiecare client să fie mulţumit.

Contactați-ne

Disponibil de Duminica până Vineri. Sâmbăta închis. Vă mulţumim de înţelegere. 0741.123.048 / 0722.385.883 / 0244.260.312 office@elena2000.ro

Newsletter